Aycan1 kan sulandırıcı kleksan vurdum her gün göbeyime 2 ay vurdum. Her hafta kan kesici proluton vurdurdum. Gera progestrom vaginal kullandim. Yani düşük için bınlari 2 aydan fazla yaptim. Bende hem hematoma vardı, hem de kese aşağidaydi. Bir de ilk gebeliyimi Diş gebelik oldugu için kürtaj olmuşdum. Ama doktor bana bunlari yazdı diye siz de benimkini yapmayin. Çünki her doktorun tedavisi farklidir canım. Progestron hala kullaniyorum. İnşaALLAH güzel olur her şey sikma canini