21 haftalık hamileyim. 3, 4 gündür soğuk algınlığı geçiriyorum. Covid olmadığımı düşünüyorum en başından bu yana. Fakat dün ve bugün yediklerimin lezzetini alamıyorum. Tatlı ve tuzlu ayrımı yapabiliyorum. Kolonya ve dezenfektan dışında koku da alamıyorum. Burnum da sık sık tıkanıyor. Covid olup benim yaşadığım gibi bir durum yaşayan var mı ? Endişeliyim lütfen yardımcı olun 😢