Nisanuur Kızlar aniden bir kasılmam oldu sonra rahatsız olup lavaboya gittim hafif kanamam olduğunu gördüm şimdi hareketleri afedersiniz alt tarafıma öyle bi baskı yapıyoki acıtıyo hiç böyle olmazdı bu durumu yaşayan var mı?
Esrelf Nisanuur canım korkutmak gibi olmasın ama sancın vardır belki hissetmiyorsundur. Belki nişanda olabilir. Yarın git açıklığına rahim ağzı uzunluğuna baksın. Uzan dinlen.
Nisanuur Cydmslmglu aradım canım devam ederse yarın muhakkak görmeliyim dedi. Bende telaş ettim yaa ada olsa kanama normal değil cünkü
Nisanuur Esrelf Dinlendim deee bem sancı ve kasılmayı tam ayırt edemiyorum ya, beni rahatsız eden bi sertleşme oldu galiba o kasılmaydı şimdi kanama ve o rahatsız eden durum gecti o yüzden gitmemiştim sizce gitmelimiyim
Esrelf Nisanuur karnın futbol topu gibi toplanır , bebek gibi tek taraflı degil komple kasılır bu kasılma.Sancı da benim bildiğim ağrı. . Bazende sancı oluyor biz hissetmeyebiliyoruz nst de çıkıyor sadece. Gidip gitmemek sana kalmış. Ben olsam giderdim.