Kızlar idrarımda enfeksiyon olduğu için doktorum manurol saşe verdi tek kullanımlık ama hiç ağrı sancı bşy yoktu ilacı içtikten sonra sabaha karşı kasıklarım da bi baskı başladı 2 gündür de ara ara kasıklarımda ve karnımda sancı ve ağrı var 9 haftalık hamileyim düşük riskim var aynı zmanda ne yapmam gerek doktora gitmelimiyim