Seda6019 Kızlar ben 27 kasımda test yaptırdım 2.9 çıktı. Negatif dedi. Bugün tekrar yaptırdım 86 çıktı. Böyle yavaş ilerleyip bebeği sağlıklı olan var mı
Dyg61 Seda6019 bildiğim kadarıyla 5 üstünde gebelik oluyo değer 2 ilken gebelik yoktur ama suan var galıba ıkı gün sonra tekrar edin iki katı artması gerekıyo o zaman anlaşılır
ballisiyavrum Seda6019 ilk verilen kanda gebelik yokki o değere bakıp yavaş ilerliyo diye düşünmeyin.şuan gebelik var düzenli artış olduğuna 2gğn sonra tekrar bakın
Elbet-birgun-kavusacagiz Seda6019 deger yavs ilerlememis ki muhtemelen gec dollenme yasamissiniz deger artisi gayet iyi iki gun sonda tekrar verin kan
Nuray23 Seda6019 86 ciktiktan sonraki degeri takip edin. Digerinde zaten hamilelik yok. Hayirli olsun😊
afrasil Seda6019 sen 2. Kan testini vermeden yavaşlık anlaşılmaz ki ilki zaten negatif o sayılmaz . Pozitifken 2. Vermek gerekli