Nazcihangir normal doğum evet daha sağlıklı diyolar sezeryana göre. Internette falan araştırınca da normal doğum sağlıklı cikiyo genelde . Normal dogumda icimizin daha iyi temizlendiginj ve sezeryanda o kadar icimiz temizlenmedigini soyluyir ve gobek kaliyo diolar bunun dogrulugu tartisilir tabiki. Sezeryan olan teyzem akrabalarim falan var yarim insan oluyorsun diyorlar onu demelerinin amacı da en ufak soğukta sezeryan dikişlerinin sizladigini, her an ters bi harekete istinaden dikişlerin patlayabilecegini falan söylüyorlar. Tabi bu sizin kararınız ama bence sağlığınız el verisli ise normal doğumu denemenizi tercih ederim .