Arkadaşlar merhaba suan ikiz gebeyim 16. Haftayım… 17 aylık ta bi oğlum var ve hala emiyor 😏szler ne zamana kadar emzirmeye devam ettiniz doktoruma sordm 6. Ayina kadar sıkıntı yok diyor başka doktorlar bırak diyor memeyede cok düşkün sizler nasil bırakırdınız ??