Lavinya8955 ic zibin gerekli ondan bol bol al hatta. O dönem gala biraz daha serin olduğu icin alt üst altına sıfır Kolu zibin giydirirsin. Biraz sıcak olduğunda tek uzun kollu giydirirsin yada yarım kol üstüne hırka artık havaya göre. 2,3 tane yenidoğan takım yeterli bence geri kalan hep alt üst takım al tulum alabilirsin mesela. Alt aldığında patikli al mesela kullanışlı oluyor onlar. Şimdiden hayırlı doğumlar 🌸