ppapatyam_ Selam kizlar dünden beri sag tarafimda agri var belimde agriyor ama agri komple belden mk geliyor yoksa kasik mi baska birsey mi anlamiyorum böyle olanlar varmi 🥺 bu arada ayaktayken daha agriyor
kuzeylianne ppapatyam_ böyle durumlarda ayakta cok kalma dinlen dedi doktorum. Bende o haftalarda oldu. Ara sıra hala agrıyor ama normalmiş. Şimdi bebek yukarıya cıkıyor ve bu sekılde agrılar olabiliyor. Ama gecmezse doktoruna görünmen lazım. Bana gecmzse gel demişti. Hep gectı cok şükür.
senakhrmn ppapatyam_ Benimde aynı canım bel ağrısı var. Bugün yine dip bucak evi temizledim daha yeni oturdum şuan çok fazla ağrı var belimde 🥺😓
ppapatyam_ kuzeylianne ayyy insallah canim öksürüyorum bazen ozamanda orasi aciyor ama ayirt edemiyorum tam neresi diye 🥺
kuzeylianne ppapatyam_ bende öldürüyorum hemen dıyorlar ne oldu. Boğazına bıseymi kactı iyi misin. Halbuki mide asit boğazıma sıcrıyor o sıra. 😅 Atlatıcaz inşallah. Ama geçmiyor bu süreçte böyle. Bebişlerimizin sacı cıkıyor ve büyüyüp baskı yapıyorlar.🥰
ppapatyam_ kuzeylianne Insallah canim cok sagol sag salim saglikla kavusalim insallah yavrularimiza saglikli olsunlarda 🤲🏻🥰
ppapatyam_ senakhrmn aynen canim bende dayanamadim esim ile birlikte giristik sagolsun ama benim sag karnima yada kasigimada vuruyor sizdede öyle oluyormu?🥺
senakhrmn ppapatyam_ Sol kasığıma vuruyor canım benimde ,gece boyu kasık ve bel ağrısı çektim uyuyamadım 😢 kendime engel olamıyorm ev temizliği konusunda .
ppapatyam_ senakhrmn yaa gecmis olsun umarim gecer 🥺 ben yürüdükce sagim agriyor 🥺 yarin allahtan randevum var
ppapatyam_ Deletedmom95 Allaha sükür degilmis bel agrisindan geliyormus zayif oldugum icin kaslarim gerilince belden göbege vuruyormus 🥺