Merhaba hamişler 😍
benim gebeliğim adet tarihime göre bugun tam 11 haftalık ama en sın 7 haftalıkken ultrasona girdiğimde şuanda 10+3 üz doktorumuz o zaman gayet iyi haftasına göre problem yok demişyi şimdi hangisine göre hesaplama yapsam bilmiyorum iki ayrı program indirdim biri sata göre biri ultrasona göre acaba sonradan ultrasonda ki deiişir mi