Nsln Normal doğum denemelimiyim yoksa isteğe bağlı sezeryan mı istesem çok kararsız kaldım. Doktor suni sancı ile deneriz dedi ama doğum süreci uzuyormuş ve kesi falan çok fazla oluyormuş araştırdığıma göre.