Fatma5672 Ebebekte büyük indirim Şubat ayında mı oluyor ona göre bazı ihtiyaçları şubatta almayı düşünüyorum
Mlkrfk Fatma5672 bana da herkes öyle dedi. Her hafta bir grupta indirim oluyormuş ama bu hafta 4-8 aralıkta da tekstil ve giyim de çok güzel indirimler vardı 👍😇
Fatma5672 Evet giyim alışverişi yaptım bu indirimden :) daha çok bebek arabası, puset, anne bebek çantası gibi indirimleri bekliyorum
Oglm_0212 Şubatta olacagını çalışan söylemişti bebek arabası alıcaktık şubatı bekleyin demişti bende bekliyorum 😊