sevara melegegebe yo doğru söylüyorlar da ama pek panik da yapmamak lazım bana dinlen istirahat et dediler öyle yaptım pek zorlamadım kendimi
sevara Caglacolak5237 inş ya bana Perşembe muayene ettiğinde şimdi doğurursan rahat doğurursun dedi ama bebek kanala girmemişti 1,5 saat nst’ye bağlı kaldım sonunda eve izin verdi gelesi yoktu bebeğimin 😅 hala bekliyoruz gelesi yok bebişimin
sevara Caglacolak5237 o kadarını bilmiyorum canım😂 uygulamada yazdığına göre yürümek zorlaşır diye benim 10 gündür yürümem zorlaştı hatta dün sol bacağıma öyle acı girdi ki sanki biri bıçak söküyormuş gibi ama gelen giden yok hala
Sumeyyeyucel Caglacolak5237 ben resmen kasığımda hissediyorum. Özellikle bağdaş kurup otururken orada bir şey var gibi