Asel-Aren Kızlar dün canım ananas çekti ama nette araştırdım iyi oldugu kadar kötü şeyler de yazıyor ve korktum almadım yiyen var mı aranızda bugun 5+6 dayz. Ve zor bir hamilelik geçiriyorum progestan kullanıyorum cesaret edemedim almaya
BTSG04 Asel-Aren Ben yiyorum açıkcası her meyveyide bir sorun olmadı 16cı haftamdayım. Doktorumda biliyor meyveyi sık tükettiğimi hiç bir zaman şunu yeme demedi 🤷🏻♀️
Yldz3 Asel-Aren hiç duymadım zararlı diye o kadar çok sıkıntı stres yapmayın bence ona bakarsanız faydalı şeylerin de fazlası zarar az bir şey yemek neden zarar versin meyve sebze de yemeyeceksek artık ne yiyelim
Eminik Asel-Aren ananas rahmi inceltiyormuş riskli hamilelikse ki progestan kullanıyormuşsunuz yemeyin kanamaya sebep olabiliyormuş
aleyyyy61 Ananas hakkında pek bilgim yok doğrusu. Ama nar içinde aynı şekilde, hem zararlı, hemde oldukça yararlı şeyler yazıyor. Ama canım çok çekiyor bazen, yiyorum. Henüz bir zararına rastlamadım inşallahta rastlamam. Meyve sonuçta ne kadar zararı olabilir ki diye düşünüyorum.
Asel-Aren aleyyyy61 benimde çok bilgim yok netten baktım da düşük tehlikesi yapabilir diyor o yuzden çekindim braz
Asel-Aren aleyyyy61 yani haklısınız ama insan tedirgin oluyor bir de nette hep çok abartı şeyler yazıyor ister istemez de insan korkuyor
Elifyali aleyyyy61 nari bn simdi sizden duydum arastrdgm da olumsuz bir yazi da hic cikmamsti… Herhun 1 kase bazn 2 kase bile yiyorum… İçimiz rahat olsn rabbim saglikla kucagimiza almyi nasip etsin inşaAllah 🙏
Zuhal6234 BTSG04 benim dr um sadece bazı meyveleri abartma demişti mesela üzüm çok şekerli fazla tüketme demişti azar azar hepsinden yenilebilir 😊
Asel-Aren Yldz3 benim durumum biraz farklı crohn hastasıyım o yuzden hep tedirginim zaten kullandığım agır ilaçlar var bebege dha fazla zarar vermek istemiyorum 😭
idiloska Nar da yedim ananas da. Muz, ayva, elma, üzüm, çilek, kivi, armut, portakal, mandalina hepsini yiyorum ben.
Asel-Aren idiloska ananas hariç öbür meyvelerden azar azar yiyorum bende genelde mandalina ve muz tüketiyorum
Basak0503 idiloska narı bir bütün mü yiyorsunuz yoksa bi kaç kaşık mı yiyorsunuz. Ben bir bütün olarak 2 3 güne bir yiyorum sorun yoktur inşallah
Asel-Aren Eminik yaa bende bu yorumları okudum nette ve riskli bir gebeliğim var ayrıca bide kronik bagırsak hastalıgım oldugu içinde agır ilaçlar kullanıyorum o yuzden çok korkuyorum bebegim için
idiloska Asel-Aren ananası bir dilim filan yiyorum, genelde de az yiyen bir tiptim şimdi de öyleyim, hatta cumartesiye kadar acayip iştahsızdım birkaç gündür yiyebiliyorum.
Yldz3 Asel-Aren yine de doktoruna sor canım ama sanmıyorum canın çekmiş bir porsiyon yemekten zarar gelmez muz ve havuç tüketiyorum ben günlük mesela bebeğe kiloda aldırıyor geçmiş olsun
BTSG04 Asel-Aren benim doktorum bana ilk hamilelik teşhisi koyduğu gün internette yazılanları okuma dedi 😊 sizede tavsiye ederim burdada bazı psotlar insanı tedirgin ediyor ya görmezden gelin yada okumamayı tavsiye ederim. Sağlıkla kalın 🌸
Nuray23 Asel-Aren ananasin dusuge sebep oldugunu duymustum. Herhangi bir riskimde olmadi ama yine de yemedim. Acikcasi doktora da hic sormadim. Doktorunuza sorun en iyi bilgiyi size o verir. 👍😊
Asel-Aren BTSG04 yaaa gerçekten çok ürkütücü şeyler yazıyor ve çok hassas dönemdeyiz etkileniyoruz ister istemez 🙏 sizde sağlıkla kalın teşekkür ederim 🙏