Hacerimo Hanımlar merhaba dogumdan sonra bebegi cıkarırken ouset kullandınız mı ya da kullanacak mısınız
720berra- Hacerimo puseti hastaneye götürmüştüm ama kullanamadım minicik oluyorlar ve pusete koyamadık iki büklüm duracaktı 1 buçuk aylık falan olunca içine destekle anca kullanabildim ben puseti
Eylullllllllll21- Ben kızımda kullanmamıştım ama bunda almayı düşünüyorum aşı zamanı falan olur lazım bence
Dorukunannesifatma Pusetli bebek arabası aldım bence büyük rahatlık sureklı ole kucakta çocuk taşınmasından hoşlanmıyorum ben sonuçta aşısı kontrolü derken doktora çıkılıyor baya
Hacerimo Dorukunannesifatma pusetlerde eğim oldugu için kullanmayı önermiyorlarmıs bende cok kararsız kaldımm
Duygukocc Hacerimo ben pusetle çıkrdım bebeğimi pusetin içine kalın olmayan yumuşak battaniye koydum bebeğimi üstüne yatırdım pusetin üstünede beyaz işlemeli tülbent örttüm bide nazar boncuğu iğneledim
Ayazadam Ben ilk çocuğumda ana kucağı aldım kollarimm koptu çok ağır oluyordu tasiyamiyordum minicik bebeği pusetli bebek arabası aldım hem bebeğin anne karnındaki pozisyonuyla aynı olduğunu araştırdım yani iki büklüm diyorsunuz ama aslin da öyle daha rahat ediyormuş bebisler ben yinede tabik icine güzel bı minder yada battaniyee gibi yumuşak biseyler koyucam bence puset daha iyi ana kucaklari gereksiz ağırlık yapıyor sadece
sevimlieyuboglu61 Hacerimo ben ilk gebeliğimde puset getirdiö ama hastanenin önünden kendi.aracımıza bindiğimiz in gerek duymadım, kucağımda çıakrdom
Eylul58 Hastaneden pusetle çıkarmak bi yana dursun da, en önemlisi arabanın içerisinde bebek/çocuk kucakta durmamalı, gerektiği gibi puset emniyet kemeriyle sabitlenmeli . Aracı olan ve almak istemeyen birdaha düşünsün