Kizlar ben bir buçuk sene önce normal doğum yapacakken nst kötü çıktığı için acil sezeryan a alındım .sonrasında da bebeğimi kaybettim.simdi yeniden hamileyim.doktorum "istersen normal doğum yapabilirsin .aradan iki sene geçmesi lazım.senin bir bck sene geçmiş oluyor.riskleri var ama düşün taşın.istersen normal doğum yapabilirsin "dedi.boyle birşey yaşayan varmı.sezeryan sonrası normal doğum.hemde kısa sürede. Napmaliyim sizce 😔