maggie canım valla bilmiyorum ama adaçayı kadınlarda pek de yararlı değilmiş diye okumuştum yılllaaaarr yılllar önce, o zamanlar tabi pcos var bende… korkudan içmeyi bıraktım hergün içerdim muhakkak 😅 şimdi de hamileyim korkudan hiç bir bitki çayını içemiyorum 😑 öyle özledim ki adaçayını 😂 yaşlanınca içerim artık diyorum 😂😂😂😂😂😂😂😂