Sedacablog Selam kızlar 2 gündür adet sancısı gibi sancılarım var. 37+4 haftalığım. İlk hamileliğim olduğu için normal mi üşüttüm mü neden böyle anlamadım. Hiç yoktu bu 2 gündür var. Sizce doğum yakın mı?
busbus35 Yalancı sancı cnm o düzensiz dir yön değiştirince geçer. Canını fazla yakmaz gün içinde bazen gelir gider vücut kendini hazırlıyor doğuma
melisacgds kızlar benimde sorum olcak post açmak istemedim bende 36+4 haftalığım bebeğimin hıckırığını makatımda hissediyorum artık ve aşırı derecede baskı yapıyo akıntımda çok ve kasık ağrımla bel ağrım çok var 2 cm de açilmam var sizce hastaneye gitmelimiyim
sevara melisacgds bende de 2haftadır aynı şeyler canım 3cm de açılmam var ama kasılmalar düzensiz olduğu için doğum olmuyor. Sen git yinede doktorun baksın
melisacgds sevara evet baya hemde son kontrolumde 2 cm acıklık var dedi doktor işte yazıyorum doktorumda cevap vermiyo