nilsmother seni çok iyi anlıyorum canım eşimde bende 4.gunumuz pozitif çıktik ikimizde,doğumum yarında onamı yanım halimemi yanim kafayı yedik. Bol bol c vitaminleri alıyoruz kemikli sarımsaklı yemekler yiyoruz pekmez iyi geliyor benim öksürüğume içine birazda karabiber atıp karıştırıyorum deneyin bence. Sizde çok dikkat edin hızlı geçiyor bu illet kayınvalidemde bize gelmişti oda pozitif çıktı. Bı tek kendi annem negatif o ayri odada izole ediyoruz Allah kimseye vermesin piskolojim bozuldu resmen. Temizlik ev hastalik bebek falan çok zor durumdayim ama unutmayın bunun en büyük desteği morel cdden çok önemli.