oykuduru21 19+5 iz çok şükür bebeğimin hareketlerini hissediyorum ama şu şekilde, gündüz hiç hissetmiyorum geceleri yatağa girdiğim gibi dönmeye vurmaya başlıyor gündüz neden hissedemediğimi anlamıyorum 🤷🏻♀️🌸 Sizler genelde ne zaman hissediyorsunuz ?
12345baby oykuduru21 canım bende 19+3 haftalıgim ben gündüz hareket edince hissetmiyorum ama oturunca başlıyor gece çok nadir hissediyorum diyorum herhalde ben yatınca o da yatmaya geçiyor 😂😅
Sb123 Gündüz biz hareket hakinde olduğumuz için onlar suyun içinde sallanıp uyurmuş geceleri sabit durduğumuz için ise uyanık olur hareket ederlermiş bende bi yerde okumuştum çok mantıklı geldi
oykuduru21 12345baby ben gündüz hiç hissedemedim ya hep yatağa girdiğim gibi başlıyor dün gece 3te bi başladı maşallah uyutmadı 😂
canimoglum1 Benim oğlusum nasıl isterse öyle ❤️😁 aslında gün içinde de hareket ediyor ama henüz küçük olduğu için siz de hareket halinde olunca anlayamıyorsunuzdur☺️ hem onlar biz gibi değilki çok uyucaklarki büyüsünler🥰