Arkadaşlar çok arafta kaldım. Yaklaşık 27. Haftamdan bu yana her gün her gece dinmek bilmeyen bir diş ağrısı çekiyorum. Kulağıma ve başıma vuruyor ağrısı. Gece acile gittim dis doktoru antibiyotik verdi 5 günlük ve sonrasinda kendi kadın dogum doktoruma imzalatmam için bir kağıt verdi. Doktorum imzayı attı fakat ben çok arafta kaldım.. Korkuyorum bir sıkıntı olur mu sizce dişimin çekilecegi gün tam 30 haftalik olacağım lütfen yardımcı olun.