Bende normalde özele gidiyordum 38 de alicam dedi pandemi yüzünden maddi sıkıntı yaşadık devlete gittim bugün doktor biz 39+3 de alıyoruz doğru bilinen yanlış çocuğu 38 de almak dedi tedirgin oldum.simdi YouTube videoları izledim ikinci sezeryanla ilgili oradaki doktorlarda 39 diyor.Bilemedim 🤔