TDE valla doktor demese benim de aklıma gelmez normal 4. Hamileliğim 3ünü kaybettim hepsinde kesem yusyuvarlaktı ama gene aklıma gelmezdi yani doktor diyince karşılaştrdım eşim şimdiden Buda olmadı gene kürtaj olacaksın olan sana oluyor bi daha çocuk denemicem diye söylenip duruyor çok canım sıkıldı inşallah benim de düzelir allahtan Ümit kesilmez