asslihan ben de öğretmenim, özel sektörde çalısıyorum, benim araştırdığım kadarıyla siz çalışabilir raporu alıp 37.haftaya kadar çalışabilir, önceki haftaları dogum sonrasına aktarabilirsiniz, herhangi bir kesinti olmuyor diye biliyorum dogum parasında.