OzgeSahin2 Kizlar herkes sag ya da sola donun yatin diyor ya ben surekli gece uykudan uyandigimda kendimi sirtustu buluyorum hemen soluma donuyorum yine ayni sekilde uyaniyorum sabah acaba bebege zarari olur mu ? Ne yapabilirim bilginiz var mi 26 haftaligim
Aslgnzr OzgeSahin2 dr banu çiftçi bu konuda videosu var izle mesela soluna yattın ya sırt üstü dönersen gece fark etmeden diye sağ kalçanın geliceği tarafına yükselti koy sırt üstü dönsende o kısım yan kalsın hafif o bile yetiyor videoda doktorda söylüyor zaten umarım faydalı olur 🌸
_aycaccelik Hamilelik yastığı edinsen kendine? Ya da öncesinde normal bi yastığı al bacağını üstüne at belki rahat uyursun alışır kalırsın öyle ben de öyle yaptım 22 haftalıkken şu an 34deyim çok şükür alıştım fazlasıyla
Merveilkcan _aycaccelik bende senin gibi alışkanlık edindim bende sola yatıyorum uyandigimda hep yüz üstü buluyordum kendimi en son bacak arama yastık koydum bir iki gece zorlandım ama şuan çok şükür rahat yatıyorum bizde 35 haftanızı geçtik allahın izni ile
_aycaccelik Merveilkcan valla sen mi ben mi öyle yüzüstü yatmalar o kadar da özledim ki öyle uyumayı 😀 bi an önce alsak da kucağımıza yeniden yüzüstü yatsak gece boyu oooh mis 😀🥰
Merveilkcan _aycaccelik ahahaha gece boyu mu kız gece uykularını unut artık ne gece uykusu deliksiz uyku yok bize 😁😁
Merveilkcan _aycaccelik benimde en çok özlediğim uyku şuan geceleri mide yanmasına uyanıyoruz tekrar geceye kadar uyku yok bize de ya