Eslina175 Merhaba bu haftalarda hala yukari cikmadi hareketleri cok nadir gobek hizasinda hissediyorum genelde hep asagida ayni haftalarda olanlar siz nerede hissediyorsunuz acaba?
Busra34ybg Eslina175 canım bende 22. Haftaya giricem bende aynı durumdayım 2 gündür böyle sanki hareket ettikçe heran aşağıdan çıkacakmış gibi oluyor
OzgeSahin2 Bebegin terstir buyuk ihtimalle benimkini ben daha asagida hissediyorum 26 haftaligim doguma kadar belki doner dedi doktorumuz ama hep ters duruyor hic donmuyo :)