Busrahalil44 39+5 oldum ve hala bende tık yok, ne ağrı ne sancı benim gibi olan var mı aranızda.. Normalde kız bebek erken gelir derler ama benim kızım tembel çıktı doktor kontrolünde bir sorun da çıkmıyor suni sancı almalımıyım sizce
Busrahalil44 Seduru 41 e kdr beklediniz yani doktorum bugün sordu bana napcaksın bekliyecekmisin sezeryan düşünürmüsün diye şimdilik beklemeyi tercih ettim
Angelsmom 38+3üz kızımla ne nişan geldi ne bir şey forumda bazen görüyorum 36-37 de nişanı gelenler falan benim niye gelmedi hala diyorum. Sancılarım da oluyor özellikle geceleri kasılma ve sancı çok yaşıyorum ama açılma 1 cm şuan .. öylece 40 haftanın dolmasını bekliyoruz. Bakalım daha ne kadar bekletecek bu yaramaz şeyler bizi 🥰
Busrahalil44 Angelsmom bende forumda 36 37 38 de doğum yapanları gördükçe kendim tuhafıma gidiyor bekliyorum gelen giden yok 😁
Gayeninannesiyesim Busrahalil44 Her hangi bir sorun yoksa 41 e kadar bekleyin halen sancı açılma yoksa o zaman alirsiniz yani bn olsam öyle yapardım tabi doktorunuzunda ne dediği çok önemli