S9014nur bende bos gebelik yaşadım cok kötü bi duyguydu hamilelik çizgim cift çıktı hemen kan falan verdim herseyi iyi guzel kontrole gittim kese yoktu sonraki gidisimde kese var ama küçük haftayla uyumlu degil tekrar tekrar kontrole çağırdılar sonraki hafta 7 haftalik olmustum aksama dogru kahverengi lekelenmem olustu bende yerleşme kanamasi diyerekten umursamadim önce sonra baktim gittikce kırmızı hal aldı gece hemen hastaneye gittik eşimle sonra ultrasonla falan bakti kese var ama içinde birsey gözükmüyor dedi altan bakmam lazm dedi izin vermemistim sonra sen bilirsin dediler ilac verdiler eve geldim kulanmadim sonra ertesi gunu özele gitmiştim oda altan bakmak istedi hala kanamam da vardi mecbur kabul ettim altan bakıldı kese büyük ama ici bos dedi kanamanda başlamış düşük olucak dediler tabi icimi tuhaf bi duygu kapladi hemen sonra kürtaj diyince o psikolojiyi kaldiramazdim diyerekten eve geldim soğan suyu ictim bardak bardak ictm sonra sogani közledim oylede yedim ki dusuk olsun parca kalmasin diye aradan 1 gun gecti ztn düşük oldu 2 parca falan geldi 2 parmak büyüklüğünde