İki çeşit doğum parası var biri 300 lira filan
diğeri dediğiniz gibi 9-10 bin civarı.
ssk lı çalışan bütün anneler alabiliyor .
32.hafta da galiba rapor alınması gerekiyor doğum izni .
Doğumdan sonra da 2-3aylık izin süreci bitince alınıyor diye biliyorum bence 170’arayıp bi sorun.
Daha iyi bilgi alırsınız