Kvsr-klm Arkadaslar kabız olmuşum bıraz ıkındım wcde. Cunku canım cok yanıyo yapamadıgımdan bı zararı olurmu cocuguma 😔
istanbul3434 Kvsr-klm her gun 2 kuru kayisi, yetmezse ac karnina 1 kasik hakiki zeytinyagi👍 ona ragmen duzene girmezse mutlaka doktoruna danis canim senin icin en dogrusunu o bilir. Bu haftalarda demir takviyesine baslamis veya baslayacak olmalisin. Demir hapi da kabizlik yapiyor alisana kadar sulu yemekler tuket
gkcy Kvsr-klm bende uzun süredir kabızdım mandalina portakal ananas sıkıyorum suyunu içiyorum akşam yatmaya 1 saat kala bir kaç gündür başladım baya rahatlatıyo geçti kabızlığım artık rahatım 🤷♀️ aynı etkiyi yaparmı bilmem ama bana iyi geldi
_aycaccelik Kvsr-klm doktorum bu yüzden ıkındığım için bana çok kızmıştı bazı insanlar düşük ya da erken doğum sebebi bile oluyor diye söylüyorlardı ne kadar doğru bilmiyorum ama sen doğal yollarla çözmeye çalış kuru incir kuru kayısı gibi baktın yine olmuyor doktoruna danış mutlaka ama kendini sıkma zorlama
NarminAmirli Ben de butun hamılelıyım boyu kabızlıkdan ezıyyet cekdım,bol su,az az ama sureklı yemek yemek rahatlatıyor doktorum soyledı,bı de hareketlılık yardımcı olur,haftamız aynı bu arada