Kvsr-klm Alara005 benım doktorum 17. Haftadan sonra yatırmadı bılmıyorumkı 😐 suan yatamıyorum ve belim çatlıyo
Selimegzoglu Ben 30 haftadayım sol tarafıma yatıyorum bebeğe kan dolaşımı daha çok gidiyormuş sağ tarafada yatabilirmişsin ama ben nefes alamıyormuşum gibi oluyorum
nisanurcanevi Sol tarafa yatmak hamileyken daha iyi… Sag tarafada yatabilirsiniz cunku hep sola yatamiyor insan. Sirt ustu yatmayin uzun sure yeter. Cunku ilerleyen haftalarda sirt ustu yatmak dusuge neden olabiliyor Allah muhafaza.
gamzetahsin gebeligimi ogrendigimden beri sola alistirdim kndimi smdi sol taraftan baska yone yatamiyorum aliskanlik oldu😁