EbruzcanBaol Arkadaşlar,iyi akşamlar. Ankaradayım 16 haftalığız Ortadoğu hastanesine gidiyorum şimdilik ama doğum ücreti çok pahalı. Devlette de yapmak istemiyorum. Önerdiğiniz ilgili temiz doğum ücreti düşük güzel bir hastane var mı?
Afife01 Merhaba 24+2 hamileyim 14. Haftadan beri özel keçiören hastanesine ahmet beye gidiyorum doğumumuda orda düşünüyorum ilgi alaka anlayış süper oldukça memnunum 😀 normal doğum düşünüyorum doğum paketi olarak 1.500 tl sanırım daha uygunu yoktur ankarada tavsiye ederim muayene ücreti oldukça makul 30 tl gibi bir rakam. Sağlıklı doğumlar diliyorum şimdiden... 😊