masallarin aşermek cok sacma bi duygu ya benim canim şalgam suyu, ekşi ayran, limon suyu gibi normalde aklima gelmeyecek seyler cekmisti. Yumurta beyazi kokusuna oguren biriyim asla yiyemem, hamilelikte haslayip haslayip yedim. Vucudun ihtiyac duydugu bir maddeyi caniniz cekince asermek oluyor galiba. Benim de canim manti lahmacun cekiyordu yemeden kendime gelemiyordum ama o asermekten ziyade hamileligin tatli bi cilvesi gibi😊 aşermek gercekten vucuttaki eksik bir maddeyi tamamlamak icin ornegin kana kana limon suyu icmek gibi oluyor. Benim deneyimim o yonde en azindan daha dogrusunu bilen vardir elbet.