misraerol Kızlar merhaba ikili testi nezaman yaptıracaksınız bügün tam 11+0 oldum 12+0 de gitmeyi düşünüyorum ya siz ?
Aysnduru misraerol 11 hafta 5 günlük bende 13 haftalarda gideyim diyorum hem cinsiyetide öğreniriz diye test daha yapılmadı bana hangi haftalarda oluyor 2 test
Ruvisinbuglosu misraerol bende şuan 10+3 deyim ikinci hamileliğim ilk bebeğimde de test yaptırmadım bunda da yaptırmayacağımı belirttim. Ama bu haftalarda yapılıyor 14 haftaya kadar yapılmış oluyor diye biliyorum
Mlkrfk misraerol 12+5 te gittim ben. Hem test yapıldı hem cinsiyeti söyledi doktorum net değil diye de belirtti ama netliği 15 16 haftalarda kazanıyor 😇
misraerol Aysnduru 11-14 haftada oluyormuş ama en iyisi 12 ci haftada oluyormuş cok buyuk oluncada yapılmıyormuş
misraerol Mlkrfk aahh peki ne cıktı cinsiyeti ve hissetmiş miydiniz cinsiytni veya rüyada falan gormusmuydunuz
Mlkrfk misraerol misraerol ben hep kız hissettim çevremin tamamının erkek hissetmesine karşı hep kız doğdu içime. Rüyam da da kız görmüştüm. Ama erkek çıktı 😂 herkes bildi ben bilemedim 😂
HtcByz Biz de şuan 12+1 deyiz bu hafta 9u yada 10un da gideceğiz bakalım hep testi yaptırıp hemde cinsiyeti görünür umuduyla 💕