Kızlar 35. Haftamdayım doktor bebeğimin başının iri olduğunu söyledi bende normal doğum çok istiyorum böyle olup normal doğum yapanlar var mı aranızda🤷🏻♀️ 37. Haftanın bitişi gibi çatı muayanesi olcak ama merak ediyorum yinede sizler bilgilendirirseniz çok sevinirim sezeryana odaklanmak istemiyorum hemen ters bişey olmadığı sürece şimdiden çok teşekkür ederim..💙