Esra2580 Binnazzz12 vazelin en en güzeli , ertesi güne kadar yumuşacık ve nemli bırakıyor lierac mustela aldım vazelin kadar iyi değil , vazelini daha fazla kullanıyorum ve bol bol sürüyorum . 25 haftaligim çatlağım yok inşallah olmaz 🌼
lifeofmybaby Binnazzz12 doktorum kantaron yağı zeytinyağ sür dedi pahalı kremlere hiç gerek yok dedi. Arada onları kullanıyorum bazende vazelin ve bebek yağı kullanıyorum.
Iremelasengun Binnazzz12 ben sadece tatlı badem yağı kullanıyorum 7ci ayımız girdik hiç çatlağım yok😊
Busra34ybg Binnazzz12 canım ben zeytin yağı ve lierac jel krem kullanıyorum faydasınıda görüyorum çok şükür
mercimeginanne Binnazzz12 -Hindistancevizi yağı -menekşe yağı -kakao yağı -E vitamini Hindistan cevizi yağını ısıt diğer yağları ekle altını kapat vitamini ekle. arkadaşım kullandı hiç çatlağı olmadı sürmediği yerlerinde çatlaklar oluştu. Şimdi ben kullanıyorum gelişim evremde çok çatlamıştım. Yani çatlamaya müsaitim ama şükür daha hiç bir yerim çatlamadı
Derinsmom Binnazzz12 kantaron yağı kullanıyorum 24.haftam bitiyor kilolu hamilelerdenim ama hiç çatlağım yok baya bi süre nemli kalıyor
Yasemin301 Binnazzz12 lierac ve bebek yagi 31. Haftadayim henuz catlak olusmadi ilerde nolur bilemem💁♀️