Kızlar ben 20 haftalık hamileyim kızımız olcak allah nasip ederse ama sol kasığım agırlıklı olmak üzere kasık agrım var ve batıyo bişey bazen ayaga kalktıgımda bile bükülüyorum top gibi bişey kasıgımda agrı oluyo korkuyorum bişey olacak fiye böyle bişey yaşayan varmı sıkıntı olurmu yarın doktora gidicem yaklasık 1 saattir biley oluyo sol tarafımda 😔