Hanımlarrrr merhabaaa bebeğim 21+3 hafta Erkek ilk gebeliğim ve hala hareketleri hissetmiyorum!! Sadece bazen seyreliyormuş gibi birşey oluyor gazla karıştırıyorda olabilirm bilemiyorum net olarak haareketleri hissedemiyorummm benim gibi olan varmı? Kaçıncı haftada hissettiniz endişeleniyorum