Canım bana doktorum hafif ıslat fitili dedi. Ben ellerimi güzelce yıkıyorum hiçbir seye dokunmuyorum su dolu bardağa fitili batırıp uzanıp baya ileri atıyorum yatıyorum. Ertesi gün yine beyaz bir sekilde bir kısmı cıkıyor ama cıkması normalmiş. Aynı şekilde eczacı ağızdan günde 1 tok demişti. Ama ben doktorumun dediği gibi kullandım. Benimde leke geldi ultrasonda da kanama alanı gözüktü. Kullandıktan sonra bir daha da gelmedi. 3 haftadır kullanıyorum yarın kontrole gidicem inşallah geçmiş olur.