Rumeysa65 37+1 kontrolünde suyumuz azalmış diye bugğn sezeryanla gelicek bebeğimiz daha küçük küvezde kalmaması için dua edin herkesin duasına ihtiyacımız var
Ocakannesii Rumeysa65 Allah kolay doğum nasib etsin bebeğinizle beraber evinize dönersiniz inşallah🙏🏻🙏🏻 Kilosu iyi ise küvezde kalmaz diye düsünüyorum hafta olarak cok erken değil💐
Durukusunannesi Rumeysa65 korkma kuzum 37+4 doğum yaptım ölçümleri 34-35 haftayla uyumlu çıktı 2490 gr bi prenses doğdu ve küveze alınmadı ☺️
Ocakannesii Rumeysa65 2.500 altı değildir merak etme o kilonun altındaysa alınıyor diye biliyorum bence beraber eve dönceksiniz insallah💐😘🙏🏻