Az once kanamam oldu cok az doktoruma yazdım coraspirini kes devam ederse diğer kan sulandırıcıyı da kes dedi adet günüme de 3 gün var adet olmuş olabilir miyim cok korkuyorm böyle kanaması olupta gebe kalan varmı.. ağır bseyde kaldırmadım ütü yaptım ondan snra oldu