Mariayyy Daha önce semih Yancar a giden var mı acaba nasıl bir doktor ya da kahramanmaraş’ta beğendiğiniz doktor kim
Betul584600 Mariayyy biz müjgan diye bi doktora gitmiştik hiç sevememiştm aynı devlettekiler gibi ağzından cımbızla laf alıyosun genel olarak o hastaneyi hiç beğenmemiştim hasta kabuldekiler çok ukala idi kan alma yeri ana baba günü olyr ne mesafe bişi hijyenide çok beğenmemştm iyi araştrn bence
Emine46- Mariayyy en başından beri gittiğim doktorum çok naif çok iyi bir doktor kahramanmaraşta en iyi doktorlar arasında ilk üçte aklıma ne takılıyorsa güzelce cevaplıyor söylüyor çok memnunum
Kahramankentli Hastaneyi çok steril bulmuyorum ama iki seferdir Semih beye gidiyorum hatta geçen hafta gittim güzel ilgili bi doktor herşey söylüyor seni rahatlatıyor ben memnun kaldım ama hastane yoğunluğumdan dolayı başla doktor tercih edicem
Mariayyy Emine46- teşekkür ederim ben de dün gittim gayet ilgiliydi memnun kaldım kendisinden inşallah doğuma kadar güzel ilerler her şey