Ilovemybaby Sezaryen sonrası ne olur ne olmaz diye çantama mama koyacağım? Geçici olarak inşallah. Hangi marka mamadan alayım. 1 numara mı alınacak????
Nilaykirikbas5516 Ilovemybaby bebelac gold al canm ben normal yaptım doğum ama bende koymuştum ilkinde sütüm olmaz diye doktorum bebelac gold söylemişti
Aloneanqel Ilovemybaby hayır alakası bile yok mama ile gazın. Bebeklerin gazı olur zaten çıkarmak önemli. Aptamil çok iyi bir mama.
720berra- Ilovemybaby baya araştırıp hipp 1 numara almıştım vermeme gerek kalmadı ama tavsiye ederim kullananlar çok memnun