gryffindor44 Bende bu hafta gideceğim zaten kontrole ama benimde aklımda sorular var, normal olursa nasıl gelecek edecek vs. Fiyatıda soracağım tabi ama. Bende çok araştırmıştım ama Mesut Bey gecede orada çok nöbetçi kaldığı için hastası çokmuş, hatırlamıyor sizi her defasında falan dediler yoğunluktan ama bilemedim.
Benimde içime sinmezse bende doktor arayışına gireceğim ama. Eğer giderseniz benide bilgilendirir misiniz ?