Mervekklkdmn Selam herkese daha ayim çok ama sormak istedim şuan üniversite hastanesinde takibim devam ediyor memnununda. Doğumumu da orda yapmak istiyorum daha önce orda doğum yapmış olan var mı? Nasıl oluyor doğum süreci, oda seçimi yapabiliyor muyuz?
mercimeginanne Mervekklkdmn ben yumurta toplama için bir gece kadın doğumda yattım. Orda konuşurlarken duydum. Özel odalar var ama randevulu oluyormuş. 150₺ ydi yanlış hatırlamıyorsam eşte duruyor yanında o zmn. Ama diğer oda 2 kişilikti. Randevunu önceden alman lazımmış. Ani gittiğinde yer bulamayabilirsin demişlerdi
Aysnduru Mervekklkdmn ben ilk oğlumu orda doğurmuştum üniversite ya giden baktı gelen baktı hiç memnun kalmamıştım uyuz bi dr ye denk gelmiştim rabbim iyilerle karşılaştırsın inşallah 🙏