scakir doktorun verdiği ilacı kullanmazsan en az 14 15 hafta bisey yiyip icmeyi unut ozaman canim cnku yiyemiyosun kusmaktan kusmasan ögürmekten. Artik belli bi sure sonrada psikolojik olarak yemek yemekten korkuyosun. Biraz olsun yemek yemek istiyosan o ilaci kullan sen yine akşamları yiyomussun 14. Haftama girdim hala migde bulantim var ilacimi icmesem yemek yemegi birak su bile icemiyorum ben Allah herkezin Yardimcisi olsun 🤗😍