Trtopcudlr Bu hastanede doğum yapan anneler memnun kaldınız mı ? Önerebileceğiniz bir doktor var mı ?
NeslihannK Trtopcudlr 39+1im kontrollerime oraya gidiyorum bende doğumu orayı istiyorum Memnun kalırız insallah. Alper türkoğlu-ezgi karakaş paskal ve gizem berfin Uluutku 3ude mükemmel doktor
Hdmir Trtopcudlr bn başından beri oraya gidiyorum çok memnunum gerek temizliği ilgililiği çok güzel ama artık kadın doğum bakmıyır malesef perinatoloji bölümüne geçtim doğumu da orda düşünüyorum bnce gözü kapalı güvenmelisiniz doktorunuza haftaya çarşamba muayenm var tekrar gidicem
Betul584600 NeslihannK bende 39☺️ Kontrle gittim bende bi kaç kez Adnan bey Eralp bey bide Güven hanım diye üçüde güzel ilgilendiler memnun kaldım artık acilden takibi sağla dedi geçen hafta gittiğimde birde 4kiloyu geçerse bebek sezerayana alırz dedi bebeğin suyu fazla imiş şuanlık bi ağrım sancım yok aşırı ağırlaştım sağa sola dönemiyorum bu hafta bi gdcm bakalm ne dicekler geçmiyor sanki🤭
NeslihannK Betul584600 Bende geçen hafta kontrole gittim randevusuz. Muayeneden sonra doktor haftaya görüşürüz dedi ama randevu al falan demedi bende almadım Bu gun gidicem insallah kontrol kayıdı açmıştır ya
Betul584600 NeslihannK bende bu hafta içi gdcm bakalm ama hiç sancım ağrım yok nası doğurcz biz ya😂 ömür boyu böyle kalcakmışım gibi hissediyorum 😂😂😂😂
Sinemya Ben de 2 aydır oraya gidiyorum perinatoloji bölümüne. 35 haftalık oldum. Şu an bi sorun yok inşallah memmun kalırım. Orada doğum yapanların yorumuna ihtiyacımız var 😊 Tabi doğum yaklaştıkça endişe stres ve heyecan hepsi birarada.