Myssr ben her gün kahvaltıdan sonra bir fincan sade Türk kahvesi içerdim ve her akşam uyumadan önce de yeşil çay içerdim limonlu yeşil çay hazımsızlığa çok iyi geliyordu ve formumu böyle korudum hep 3 aydır bunları yapamıyorum daha şimdiden 3 kilo aldım sonrasını tahmin bile edemiyorum ya çok alırsam diye moralim bozuluyor 13. Haftadan sonra düşük olmaz herhalde değil mi yeşil çaya en azından devam edebilir miyim