Ozlemtuncay Merhaba bayanlar size bir sorum olacaktı 7 aylık hamileyim sabah uyandığımda kendimi yüzüstü yatarken buluyorum bebeğe zarar verir mi uyanır uyanmaz hemen pozisyon değiştiriyorum ama korkuyorum işte
Myssr Ozlemtuncay banu çiftçi bisi olmayacağını soyluyo. Fakat yastik koyarsnz karij hizaniza ustune ystmazsnz yastik koyuyorum ben
Ozlemtuncay demir_dilek aslında hamile yastığı aldım bir kaç gün kullandım rahat edemiyorum diye kullanmayı bırakmıştım tekrardan kullanmaya başlayayım o halde
Baharhnm 7 aylıkken nasıl yüz üstü dönebiliyorsun ki ben 6 aylığım azıcık dönmeye çalışsam karnım sıkışıyor ağrıyor uykudan uyanıyorum direk