Merve767689 Geçmiş olsun. Ben de 29 haftalıkken yakalandım covide. Evet koku tat falan gidiyor. Ama hafif atlatılıyor, yapılan araştırmalarda da bebeğe geçmediği onun etkilenmediği görülmüş. Rahat ol, psikoloji çok önemli bu hastalıkta. Rutin aldığın takviyelerini al, bolca c vitamini al ve su iç. Başka yapacağın hiçbir şey yok. Atlatacaksın endişe etme zaten yarılamışsın koku gittiğine göre.